پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2571
-
الف
+

آخرین مهلت شرکت در جشنواره فیلم فجر اعلام شد

برای شرکت در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر، متقاضیان تا اول آذرماه فرصت دارند نسبت به پرکردن فرم جشنواره اقدام کنند.

برای شرکت در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر،  متقاضیان تا اول آذرماه فرصت دارند نسبت به پرکردن فرم جشنواره اقدام کنند.

بنا به اعلام مدیر دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، آخرین مهلت حضور آثار در جشنواره فیلم فجر اول آذرماه است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

مدیر دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، سحر آذین ادامه داد: با توجه به ثبت نام متقاضیان و همانگونه که در آیین‌نامه جشنواره فیلم فجر قید شده است، فیلمسازان علاقمند به حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر باید فرم حضور در جشنواره را تا اول آذر ماه به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند و برای دریافت فرم به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه پارک وی، باغ فردوس، موزه سینما، ساختمان اداری مراجعه و یا با تلفن های: 81-22725880 و سایت www.fajrfilmfestival.com تماس بگیرند.

جشنواره بین‌المللی فیلم فجر مهمترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال 1361 تاکنون معمولاً در میانه بهمن ماه هر سال در تهران برگزار می‌گردد. تاکنون ۳۴ دوره از این جشنواره برگزار شده است که آخرین آن در سال ۱۳۹۴ بود. این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

ب س / ح ی

نظر شما
ارسال نظر
هستی سرلک

سلام به همه من یک انتقاد دارم لطفا فیلم های طنز رو بیشتر بزارید والا من هر وقت فیلم های شمارو رو میبینم فقط گریه میکنم

ییییییی

فیلم های جشنواره فیلم فجر زیاد خوب نیستند.